Programování a vývoj aplikací (PVA)

Druhý ročník


ŠVP pro tento předmět si můžete stáhnout zde.

Časová dotace předmětu: 3 hodiny týdně

Ve školním roce 2019/2020 vyučuje tento předmět Jakub Ransdorf.

Hodnocení předmětu

Hodnocení je založeno na známkách, které se převádí na bodové hodnocení.

Každá hodnocená část předmětu má svou váhu, která se násobí základním koeficientem.

Pokud žák práci neodevzdá, nebo bez řádné omluvy odevzdá pozdě, hodnotí se známkou 5.

Pokud žákovi bude prokázáno plagiátorství, nebude z předmětu klasifikován.

Pokud žák dosáhne na stanovený počet bodů, má nárok na danou známku.


Základní váhový koeficient:

Známka11/222/333/444/55
Počet bodů10 bodů9 bodů8 bodů7 bodů6 bodů5 bodů4 body3 body0 bodů

Bodové ohodnocení:

Známka12345
Počet bodů806545300

Při získání stanoveného počtu bodů z tabulky má žák nárok na danou známku.

Výuka bude probíhat jednu hodinu týdně vysvětlením tématu a návodem na řešení, následující 2 hodiny pak žáci řeší praktické úlohy.

Každý týden bude vždy věnován jednomu tématu.

Témata prvního pololetí
Přehled požadavků v prvním pololetí
Datum odevzdání/testuVáhaTyp hodnocené částiNázev práce/testu
7. týden3TestImplementační test - řešení složitějšího problému
před 10. týdnem2Samostatná práceFunkce vracející pole
10. týden1TestImplementační test - procedury a funkce
před 13. týdnem2Samostatná práceVypsání konkrétní hodnoty z pole typu vlastní třídy
15. týden1TestImplementační test - třídy, arrayList
před 17. týdnem1Samostatná práceNávrh obrazovky pro grafické rozhraní
Témata druhého pololetí
Přehled požadavků v druhém pololetí
Datum odevzdání/testuVáhaTyp hodnocené částiNázev práce/testu
19. týden2TestImplementační test - grafické rozhraní
před 22. týdnem2Samostatná práceJednoduchý binární vyhledávací strom
23. týden1TestZákladní algoritmy - třídění, vyhledávání, šifry
33. týden4ProjektAnalýza požadavků a návrh IT řešení
34. - 36. týden1PrezentacePrezentace projektu

Hodnocení závěrečné části se skládá ze známky váhy 4 z hodnocení písemné dokumentace (business požadavků, diagramu tříd, systémových požadavků, vývojových diagramů, diagramu případů užití se scénáři, diagramu komponent a sekvenčních diagramů). Žák by své řešení měl umět "prodat".