Diagram případů užití

Jednoduchý diagram případů užití

Jednoduchý diagram

Scénáře k diagramu případů užití

Vstřelení branky
  1. Hráč vstřelí branku.
  2. Uživatel ovládající skóre musí zaznamenat vstřelenou branku.

Otázka k zamyšlení: Má případ užítí "Vstřelení branky" smysl pro IT řešení?

Přidání gólu hráči
  1. Uživatel ovládající skóre přidá gól konkrétnému hráči.
  2. Systém zaznamená gól pro konkrétního hráče.
  3. Systém přičte konkrétnímu hráči jeden gól k jeho celkovému počtu gólů.
Přidání gólu týmu
  1. Uživatel ovládající skóre zadá do systému, že tým dal gól.
  2. Systém zaznamená gól pro tým.
  3. Systém přičte gól k celkovému počtu gólů týmu.

Složitější diagram případů užití

V příštím ročníku budete vytvářet ještě složitější diagramy případů užití.

Složitý diagram případů užití