Diagram případů užití
Jednoduchý diagram případů užití
![Jednoduchý diagram](uziti_jednoduchy.jpg)
Scénáře k diagramu případů užití
Vstřelení branky
- Hráč vstřelí branku.
- Uživatel ovládající skóre musí zaznamenat vstřelenou branku.
Otázka k zamyšlení: Má případ užítí "Vstřelení branky" smysl pro IT řešení?
Přidání gólu hráči
- Uživatel ovládající skóre přidá gól konkrétnému hráči.
- Systém zaznamená gól pro konkrétního hráče.
- Systém přičte konkrétnímu hráči jeden gól k jeho celkovému počtu gólů.
Přidání gólu týmu
- Uživatel ovládající skóre zadá do systému, že tým dal gól.
- Systém zaznamená gól pro tým.
- Systém přičte gól k celkovému počtu gólů týmu.
Složitější diagram případů užití
V příštím ročníku budete vytvářet ještě složitější diagramy případů užití.